Monday, January 31, 2011

Shhhh...Saya Pon Nak Balik Juga

Assalamualaikum....

Ho yeah i'm home....syukur semuanya ok..berjalan dengan lancar..owhh sangat bahagia dapat balik umah even 
tengah demam..huhu..semalam before nk balik tetibe jek aku demam..nasib baekk la nk balik dah hehee boleh 
manja2 dengan mak..

tadi aku balik ngan Wawa..dari changlun pukui 8.30 pagi tuu..
gigih taw kitaorg bagun pagi..aku ngan Nadia menggigil kesejukan..then Maryaa anta kitaorg g Changlun..
seperti biasa aku naik bas kegemaran aku iaitu Pancaran Matahari..
even bus ni lembab sikit tapi dia still di hatiku..
mungkin sbb seat dia yang besar dan selesa..hihi

aku kan demam so mcm sangat x selesa la..aku pening kepala, lepas tu aku rasa nk muntah
lepas tu yang paling aku x ley tahan ada plak sekumpulan manusia yang agak kuang asam la kan coz depa ni 
buat bas tu mcm bas depa jek..
sumpah aku geram gila..
disini aku x nk la mention or describe what type of group..
just want you to know that they all students..
kang aku mention kang x pasal2 timbul isu sensitif pastu x pasal2 plak aku kene masok ISA..
owhh x nk aku..

ada ke patot diaorg ni pasang lagu diaorg kuat2 lepas tu siap nyayi lagi tuuu..
ap diaorg ingt bas tu tempat nk karoke ke??adoiii..naseb baek la suara boley tahan..
lepas tu diaorg ni boleh plak borak kuat2 mcm nk bagitaw satu bas ap masalah diaorg..haishh..
diaorg ingt semua orang paham ke ap yang diaorg borak kan..
aku yang sememangnye pening makin bertambah pening la kepala..
nasib baekk aku x muntah kat dalam bas tadi..kalo x mang kene la diaorg ni..

pastu dah taw org marah patotnye slow kan la sikit suara tu ini x makin dia kuatkan suara ada la...
ishh x de adab langsung..
rilek la derr dengar cite bas ni bukan lu punya..aigooo..
marah betol gua..
nasib baikk gua x berani nk tegur..kalo x mmg dah perang dah tadi..
huhuhu...

itula bila kita hidup bermasyarakat kita kena la sensitif dengan org sekeliling kita..
jangan la ikot kepala kita jek..
xpe la yangg penting aku dah sampai umah..
maaf jika aku ada terkasar bahasa..
tapi nk buat mcm mana geram punya pasal kann..
anyway Happy Chinese New Year and Happy Holiday Guys..

2 comments:

Farhana Jafri said...

ksianny dmam.. rest bnyak2 okay! cuaca skrg xmnntu.. thats y la kot bleh dmam ke sbb dmm rndu kt umah?? he3.. org mcm tu mmng krg ajar.. xhormat privasi org lain.. thats y xsuke naik bas!anyway, take a good care okay! ^^

p/s : enable kn pop-up wndow kt comment setting ;)
jemput singgah sini ANASAURUS :)

aisyah zakirah said...

hehehe..thanks dear :) nant kita ubahkan setting nya yea...take care too