Sunday, January 30, 2011

My Weekends With Lovely People

Assalamualaikum...


Sejak PTPTN dah masuk kawan2 aku ni rajin bebenor nye ajak keluar..
aku ni pantang di ajak berjalan semua aku redah..hahaha..
masa first day PT masuk depa ajak p tgk wayang Khurafat...
aku mmg awal2 lagi dah chop nk duduk tgh..hahaha penakot punya pasal..
so aku dok la sebelah Cha..aku bajet Cha berani la sbb dia yg beriya nk tgk
sekali dia pon penakot daaa..ada ke patot suruh aku tgk kan tok dia..
ish2...yang lain.. Wawa, Dira, Nad, Sheril semua lebih kurang jek..tapi yg paling rugi
Wawa sebabnye dia tutup mata jek..hahahahha..


tapi kalo dah smpai jek scene pagi semua jadi berani balik..malam jek time antu nk keluar semua menyorok dalam telekongg tuuu..hahaha..agak2 bawak telekong dalam wayang antu tu takot x???
habis cerita khurafat kitaorg pi kena roti canai mamak satu..
fuhh lama gila x mkn roti canai..
tapi before that kami g melantak kat Ghani dulu..
at first nk mkn Secret tapi tutup la plak kann..


ni la buktinya secret recipe tutup

Yang kat atas tu kejadia hari Jumaat..hari sabtunye plak kitaorg keluar lagii..
tapi kali ni ahli dia sikit jek..yang pergi hanya Aku, Sheril and Alfie..huhu
at first nk g penang tapi x jadi la pulak kann sbbnye dah nak cuti dah ponn
so baik shopping kat umah jek..lagi jimat duit..sebab bukan guna duit kami pon..hihi
mintak la kat mak kan???huhu..sah anak yang taw habiskan duit mak bapak jek..
haish2...


tapi lepas dah discuss punya discuss kami decide nak g padang besar..huhu
murah sikit kan...lagiponn aku nk beli jersi..hihihi
masa on da way nk g padang besar kann..
kitaorg dah pilih dah spot2 yang nk dijadikan tmpat photoshoot kami..
konon nye la kann..
tapi serious ladang tebu kat Perlis tu mmg cantik sgt tok ambil gambar..
tapi u all kene beware dengan snakes taw..jgn happy sgt smpai lupa keselamatan diri..

 hati2 ye takot ada ularrr  =)

bajet berani jek padahal tgh risau nii..
yela si alfie suh masuk dalam semak..hahaha


Finally aku dapat beli jersi Malaysia..2 sekali aku beli..satu warna biru satu lagi warna kuning..
hahahaha..
seronok wooo..
balik tu kitaorg singgah ladang tebu amek gambar..
mmg hasilnye cantek..
sepertimana yang ada dalam blog kawan saya Sheril Azni Aida..korang g la tgk kat situ..
cantekk wooo..

 saya suka gambar ni..


x sempat nak posing coz kereta dah dekat


kitaorg sanggup tu berhenti kat ladang tebu time panas2 sbb nk buat photoshoot..
mmg panas gila tapi hasilnya mmg memuaska hati..
tapi aku semalam x ada mood sgt nk amek gambar..huhuhu
malas laaa....

 orang malas nk berpanas..huhu

tgh layan lagu best dalam kete..


tu je la aktiviti aku masa weekends..aku ni sampai sanggup ponteng ko-k tu..
hahahahaha......
yangg  lagi penting aku x sabar nak balik KL..
yeahh..nak balik umah..KL wait for me k..

happy holiday guys and happy Chinese New Year.. =)

No comments: