Sunday, January 9, 2011

Sering Alpa

 Assalamualaikum..

      Kali ni aku nak buat entry lain sikit..selalunya entry2 aku sebelom ni semua pasal benda yang aku alami atau buat but kali ni nk len sikit la..kali ni aku nak cakap pasal sikap alpa manusia especially pasal diri aku..manusia mmg x dapat nk dipisahkan dengan sikap lupa tuu..sbg contoh hari ni dah insaf dari buat satu kesalahan tapi besok2nyee lupa and buat lagi kesalahan yang sama.. Aku xnk yang mcm ni punya perangai...

     Aku nak betol2 insaf nii..kalo boleh aku xnk buat kesalahan yg sama lagi..tolongg la kasi keinsafan ni bertahan lama dlm diri aku..huhuhu..patot la abah selalu pesan hati kita ni jgn lalai daripada mengingati allah..hehehehe..abah kaklong akan ingat pesan abah ni..heehee..kalo boleh sempena semangat tahun baru ni still ada aku nk berazam betol2 yang aku nk ubah jadi better person..kalo boleh la kann..hahaha..

     Actually aku x taw ap yg aku merapu nihh..ni semua gara2 portal uum yg xley bukak ni la..aku punya tension tggu sampai boleh merapu2 kat sini..aku sebenanye dh x taw nk buat ap..ni kalo aku dah merapu ni mknenye aku punya tahap kebosanan mmg dh smpai tahap maksimum la ni..hohoho..

     K la baikk aku stop sebelom aku merapu dengan lebih banyak lagii..Gua chow dulu..
    Wish me luck for my result :)

No comments: