Thursday, January 13, 2011

Jumpa Geng Lama

Assalamualikum..

excited!
       Hari ni aku excited sikit nk update my blog..hahaha..tetibe sikap rajin aku tu datang..mungkin sebab tahap kebosanan yang melampau membuatkan perangai rajin aku datang..hahaha..okayy2 actually aku nak cite pasal geng zaman aku muda dulu..ala time muka still innocent jek..hii..aku dah penah pon cite pasal mereka kat blog aku..tapi kali ni super special sikit..hahaha..kenapa dia super special??bukan sebab dia super special dog or twins or brother..hihi tapi sebab perjumpaan kali ni yang dibuat setelah 4 tahun terpisah tnpa khabar la yg buat dia super special..diaorg mmg special lam idup aku..kalo nk pilih antara BF dgn diaorg ni mmg aku pilih diaorgg..hahaha..mana x nye diaorg ni idup 5 tahun kott nga aku..semuanya pasal aku diaorg tahu and the best thing is diaorg still ingt semua bnda yang aku suka and x suka smpai sekarang..teeheee..tuu yang BF pon kalah dengan diaorg ni... sape diaorg ni??diaorg la Anyza, Ain n Farah..but Farah x pat join time tuu coz dia suda keje maa..

mereka la kesayangan saya ain and anyza
ni la aisyahzakirah


      Kitaorg decide nk jmpe kali ni coz ni je la time yg ada..sebab si anyza dah nk balik Australia dahh and aku plak dah nk balik Sintok..kerinduaan pulak dah membuak2..so nk dijadikan cerita Mid Valley pon dijadikan tempat sbg centre point for all of us..Mid Valley mmg selalu menjadi pilihan ramai remaja tok wat gathering x pon remaja berdating dan sebagainya..even aku dok dekat jek ngan Mid tapi aku la manusia yg palingg jarang jejak kan kaki kat situ..huhu..aku rimas dengan org yang ramai..cehhh..

     Okayy2..masa anyza call aku gtaw yang nk jmpe aku excited la weyh..kalah rasa excited nk jmpe pakwe..hihi..so aku pon ajak la bibik teman aku naik teksi ke ampang station..maklum la xde sapa yang ley anta aku so pemandu teksi la pilihan hati..yawww..walaupon aku sgt anti dengan pemandu teksi kat kawasan sini..huhu..kalo aku boleh band dah lama aku band diaorg nasib baekk la x boley..haishhh..turun naik turun naik train aku dibuatnye..maklum la aku x berapa arif sgt pasal lines2 diaorg nih..nasib aku x sesat..so around 12 aku pon smpai Mid..

budak ni yang paling rapat ngan aku..
banyak eksperesi..

  
       Cari punya cari finally aku ngan anyza jmpe jugak dekat depan pizza hut..hihi..menjerit2 la kitaorg kat sna mcm org gila..pastu kitaorg blur kejap..haha..then terus okayy seperti biasa..ain datang lmbat sikit coz dia ada kelas so aku n anyza decide nk pergi mkn dulu..disebabkan KFC x halal kat Australia and anyza is craving for that so aku dengan pasrahnye setuju nk makan KFC..walaupon aku serious dah muak mkn KFC tapi kawan punya pasal aku redah je..tapi on da way kitaorg nk g KFC tu nmpak plak poster pasal chocolate fair..kitaorg pon apa lagi terus batalkan niat mkn KFC pergi fair tuuu..best gilaa wa ckp sama luu..x rugi pergi..nak taw sebab ap???ada banyak gila tester..hahaha..kitaorg pon ap lagi pergi setiap kedai mkn tester dia..pastu buat2 tnya konon berminat la..pastu bla dengan muka blur..so result from that tour kami suda kekenyangan..hihihi..

       x lama lepas tu ain sampai..yeayy..kitaorg decide nk g mkn..sebab masing2 dah lapo balik..time mkn syokk gila sebabnye Anyza belanje..heeehhee..lama gila kitaorg lepak situ sampai meja sebelah kitaorg tuu dah berapa kali dah orgnye bertukar..hahaha..kitaorg bergosipp weyhh tu yang lama tuu..mcm2 cerita keluar..aku yang zero gosipp terus jdi full of gosipp..pastu habis gosip blur x taw nk buat ap..so kitaorg decide nk pergi fair tu lagi..kali ni dengan ain..hihi..sampai2 jek kat sana ramai gila org and makin banyak chocolate yangg ada..hoorayyy..mkan lagii!!..tapi time aku baru nak try marshmallow dengan hot chocolate tetibe brader cina tu tnya aku..  you dah dtg sini kann tadii..i cam youu..  Alamakkk kantoii..huhu..aku pon bagi alasan yang tadi aku x rasa dia punya chocolate lagii..then dia senyum je..hahaha..aku pon kasi la satu senyuman yang manisss hasilnya dia kasi aku mkn dia punya chocolate..pastu aku bla..hihi

brader cina tu la yang cam aku..ni aku ngah aim nk dapatkn
marshmallow ngan chocolate..hahaha
budak excited dapat mkn chocolate free
aktiviti selepas kekenyangan
eh lupa2..ni bunga telur tapi x pakai telur
pakai chocolate..aku dah tempah
dah utk kawin nant..hihi

we all have a great time together


     Anyway mmg best spend time ngan diaorg even kitaorg x buat ap2 aktiviti..i love you guysss..yeahh..
nant kalo ada masa lagi kita hang out yee make sure farah ada ye kawan2. peace no war

No comments: