Thursday, January 13, 2011

Result

Assalamualikum..

       Setelah aku puas menghempas pulas study sambil mengawal emosi akhirnya aku berjaya menghabiskan final exam aku awal bulan disember haritu..lega gila bila segala exam selesai..tapi debaran aku x habis lagi sebab nak tggu result plak..ni part yang susah..aku bajet sem ni aku ada fail siap dah get ready dah nk study balik subjek Comparative Politics tuu..hahaha..mana x nye mlm exam tuu aku g bantai tgk movie bukan kat laptop ea aku tgk kat cinema okayy..siap overnite lagi tuu ngan siblings tercinta..hahaha..so before masuk dewan exam tuu aku mmg dah cuak gila yela mana x nye diaorang g discuss depan aku and aku haram jadah x taw..huhu..aku mmg tawakal gila..time tuu kaki aku menggigil woo bila org tu panggil masuk dewan exam..aku x tipoooo..lepas tu time tgh isi2 segala jenis borang atas meja aku berpeluh2..hahaha..suppose aku gigil sbb sejuk tapi laen yang jadi ni semua gara2 cuak terlampau..hahaha.

      berbekalkan keazaman yang kuat dan beberapa cebis ilmu yang aku perolehi sebelom masok dewan tadi aku pon jawab la soalan tuu..sumpah aku bantai buat comparative aku sendiri..i mean aku bagi semua pandangan aku..opinion aku about the politics of the country stated..aku sempat la toleh kejapp..fuhh semua laju jek mcm mesin tulis jawapan masing2..aku???paham2 la kann..hahaha..lagi satu sebab kenapa aku cuak gila its because paper 3000..so kebanyakkan student yg amek paper ni adalah senior..huhu..tuu la padan muka aku bajet teror sgt..

       so after what  i've been through finally the results came out...tadaaaa...ha..aku terus bersyukur kepada Allah sbbnye aku xde subjek yang fail..dann aku dapat la keputusan yang agak memuaskan..hihi..so i told my mom and she was very happy with my result..then i told my dad about it and guess what he did not believe it..owh seriously abah cakap cmni.. ehh betol ke tu result along???diaorg salah kira kott..   Camni la ayat abah masa aku kasi taw result aku..sabo je la..but then abah suruh aku bersyukur dengan ap yangg aku perolehi and abah pesan jgn cepat sgt berpuas hati dengan kejayaan sekarang..ingat bahawa ilmu yang kita perolehi itu masih belom mencukupi lagi..so teruskan usaha lagi..thanks mak n abah actually u guys are my inspiration. everytime i feel really down i always thinking of you..so sekali lagi syukur..

        Congrats tu all my classmates and all students for their result.. work harder in the next final exam guyss..choowww 

3 comments:

Anonymous said...

wahh tahniah. hehe

elis wanie said...

congrate=)

aisyah zakirah said...

hehe tenkiu k_own and elis wanie =)