Sunday, March 6, 2011

Perang Dingin

Assalamualaikum..

What a busy day..but still aku masih nk update jugak blog nih..haha..aku taw sekarang blog ni telah dipantau oleh Tuan besar..hoohoo.. at first aku x uar2kan kewujudan blog ni kat parents aku..malu la aku..kantoi nant benda2 yang aku wat kat sini..haha..tapi tup2 hari tu my mom call and told me about my blog..ouchhh..

kantoi suda..x dapat dah nk secret2 from my parents..and for sure la after this my dad will be the best stalker ever..hahaha..ampun abah..weewee..

xpe la buat ap aku nk takot kan..aku x salah apa pon and plus i told my mom everything..heehee..kepada mak and abah tersayangg..i miss you so much..teehee..

ok la actually aku nk cerita about my buah hatis sekalian..maklum la bila duduk jaoh dari keluarga..kebanyakkan dari kita terpaksa mencipta keluarga sendiri yang terdiri dari kalangan kawan2 supaya xde la terasa rindu sgt kann :)

aku bersyukur sangat sebabnye dikurniakan kawan2 yang sporting, baik hati, comel, lawak, happening, dan terbaeekk la..syukur2 !

so bila hati dan jiwa menjadi gundah gulana buah hati ni la tempat aku luahkan segala rasa..heehee..sebab tu aku extra sayangg kat depa..diaorangg nih dah jadi siblingss aku dah semua benda kitaorg buat sama2 taw semua benda di share sama including la inbox masing2 di handphone..hahahaha..ni mmg aktiviti kegemaran siblings aku - baca inbox dekat handphone biasanye yang ada pakwe la menjadi mangsa..hoohoo..aku memang sayangg siblinggs aku..muah2 

tapi aku ada lagi satu keluarga kat sintok nih..heehee..ahlinya terdiri dari Chena, Fatin, Nadia and Sheril..kitaorg ni satu kelas..kitaorg mmg rapat..ni pon buah hati aku jugak..tapi kan hari tu berlaku sedikit konflik..heehehee..biasa la tu sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula kawan2 :)

tapi everything dah clear..semua dah jadi seperti sediakala..xde lagi perang dingin..hik3..
so bagi mengeratkan balik hubungan yang dah renggang disebabkan perang dingin tu..kami bersetuju nk g main boling and berkaroke..hiihii..

sumpah lawak gila perang dingin nih..mana x nye masing2 diam jek..ikot haluan masing2..haishh..
masa perang dingin tu berlangsung kitaorang berpecah aku geng ngan sheril while chena and fatin..ain nad pulak tengah2..tapi ni semua kejap jek..kalo x percaya tengok la betapa ok nye kami selepas itu...

sheril, fatin, nad and me

wajib bergambar dulu before main :)

merasmikan boling changlun..hahaha..semua baru best !

mummy dan anaknyaa..hoho


see..semua dah kembali seperti biasa..

bergerak la pulak depa nih..haishh ( '_' )


buah hati pengarangg jantung :)

layan kan je chena tuu :)

bro tepi tu x masuk ea dalam geng kami..dia org lane sebelah..

semua dah settle.. :)


ha..tu saja lah yang storyy..biasa la tu masing2 tension masa tu thats why la boleh perang dingin japp..tapi kami kan x suka gado2 seyh..x baik..kita kawan so msti chill sama2..


apa2 pon i love you guys :)


bubbye !

No comments: