Wednesday, March 16, 2011

In Love With 'You'

Assalamualaikum..

hoi2 apa kabo kalian semua..harapnye baekk je la kan..haha..ni aku nk cerita sikit sejak dua menjak ni kan aku ada satu hobby baru taw..actually bende ni aku mang da lama gila minat tapi xde kekuatan nk mulakan dulu..hoho..benda baru yang aku addicted sgt ni adalah permainan squash..hehe..

aku start kenal mainan ni bila nicol david jadi world champion..fuhlamak!! bila aku tengok gaya dia main aku terus cairr tapi bukan cair tengok dia cair ngan permainan nih..

idola ku =) 

kalo boleh la kan aku nk jadi cm dia..hahaha


pastu minat aku makin mendalam bila aku tengok cite my girl..kan hero2 dia yang macho tu main sama2 kan2..fuhh bergaya seyh..nampak smart gila..lagi la aku rasa nk suruh bapak aku buat bilik squash satu kat umah aku..hoho..lebih la plak..

tapi serious aku mmg jatuh cinta pandang pertama la kat sukan nih..even aku x taw hape pon pasal sukan ni tapi aku still punya keinginan yang tinggi tok main..so bagai pucuk dicita ulam mendatang la bila kawan aku ajak aku main squash kat uitm dulu..excited gila aku men..

aku bukan pukul bola pon setakat pukul angin jek mampu..tapi kan aku x putus asa weyh..aku gagah kan jugak main sampai la aku boleh pukul bola tu..yeahh 

ha ni la muka2 orang baru lepas bersenam 

ni kenangan masa kat uitm dulu..huhu

so bila sampai kat sintok ni terbantut la lagi cita2 aku nk jadi cm nicol david..hoho.sintok ni mmg la ade bilik squash tapi aku bese guna bilik tu kalo nk celebrate birthday kawan..hoho..

tapi sejak beberapa hari ni aku berjaya menjalankan misi aku tok jadi cm nicol david..hoho..
sekarang aku dah rajin main squash and i started to learn about the rules and regulations..wahhh2.

lepas ni aku nk mintak ihsan dari abah and emak tok belikan aku raket squash and bola..ley x??heehee..
tapi kan aku mmg betol2 seronok main squash nih..even badan aku sakit2 tapi ia sgt berbaloi..aku puas ati !

mak abah belikan along ni boleh x ?? heehee

tapi sekarang aku da mcm nenek tua la..sana sakit sini sakit..hoho..ni nk kene g urut nih..hahaha..
but still aku nk main jugak lagi..heehee.. best !

so kalo korang pon berminat boleh la kita berlawan..hehe..i da master sikit tapi pukalan x mantap lagi la..hiihii..just kidding :)

ok then bubbye ! 

No comments: