Wednesday, March 9, 2011

PANAS !

Assalamulaikum...

hari ni pagi2 lagi hati aku dah PANAS ! hoho..mana x nye ada ke patot aku, sheril and fatin kene saman just sbb kitaorg x pakai layard ! sumpah bengang kot..hallo ! kitaorg still kat kawasan DPP lagi and its not compulsory for the students to wear that thing in DPP ! mmg berapi la kan aku pagi tadi..aku punya la  ada mood nk g kelas pagi2 tapi done2 jek aku kene saman..caittt ! kuang asam tol la.. i'll respect u if u  respect me first ! yuckss geram tol ada ke patot just because x pakai layard dia nk buang kitaorg dari kolej sem depan??!!
sumpah ni da lebey okayy ! 

haish runsing tol la aku dengan peraturan cmni.. kitaorg bukan students skola okayy yang boleh sesuka ati nk diarah..kitaorg da besar kot.. 
kalo sem depan aku kene tukar dpp mmg babai la weyh..hahahaha

what ever la..mls aku nk layan benda2 camni..kang makin di layan makin sakit ati kot..
 da la bye !

No comments: