Saturday, March 5, 2011

B.U.S.Y !

Assalamualaikum...

fuhhh lega finally aku dah pon selesai semua mid sem..urmm not bad la semua nya..ok2 saja..

so sekarang ni tengah aim nk siap kat kerja2 rumah yang bertimbun..hoohoo..

sekarang kan aku dah masuk sem empat so assignment yang diberi semakin mencabar credibility gua..so aku 

kene la focus lebeyy kat assignment..x ley dah nk copy paste cam zaman muda2 dulu..hoohoo..

okayy la nak melabuhkan diri kat tilam empuk kepunyaan UUM..hohoho

gud nite :)

bubbye...

* muka bahagia habis exam :)


* semua benda aku nk guna saiz besar..hahahaha  ( ' _' )

3 comments:

apple green said...

chottttt.. heheh.. aku da folow blog ko kay.. hahahha.. c u at UUm soon.. lebiuuuu bebisss..

aisyah zakirah said...

hehehehe..tenkiu yanggg..nant aku follow ko ea..muah2..x sabar nk jumpa :)

aisyah zakirah said...
This comment has been removed by the author.