Friday, March 18, 2011

Macam Mana Nak Fokus Ye ?

Assalamualaikum...

fokus, fokus, fokus benda alah ni la yang aku dok ulang2 kat diri aku..aku ni memang ada satu masalah sikit..susah nk fokus..bukan ap aku terlalu mudah leka dengan benda2 yang menarik..hoho..aku tengah berjuang buat assignment aku alih2 aku g update blog..see..x fokus kan??

aiyooyooyoo..ap mau buat nih..da la assignment tuh dah nk compile..adoiiyaii..
aku dah cuba dah xnk bukak facebook segala tapi kan x berjaya lahh..hahaha..
macam dah jadi satu kebiasaan aku kalo nk buat assignment wajib bukak facebook..hoho..

bukan ap nant senang la aku nk tnya kawan2 aku yang terlibat..hahah alasan je ni..tangan aku ni mesti klik kat facebook jugak la..x pon g bukak blog pastu baca blog orang..alih2 kerja aku x siap..hahaha..

tapi kalo aku x buat benda ni semua aku ngantok..terus aku g tido..denga cite katil aku kat tepi ni jek..ha memang senang la aku nk lompat tido kan2??

so bila aku pikir2 kan baik aku online facebook baca blog orang dari aku tido..at least ada jgak la input aku dapat kan2??dari tido..

apa boley buat saya ni cepat bosan so kene la ada aktiviti sampingan untuk hilangkan bosan..hoho..
ok la guys nk sambung buat assignment nih..kang dah bosan kita singgah sini lagi..

ok then bye !

No comments: