Saturday, October 30, 2010

penat menunggu

salam..
entry kali ni mempunyai maksud tersirat..hhahaha..hari ni satu hari suntuk aku online..sambil aku buat kerja aku online..niat aku online ni sbb nk tggu someone..tapi dia still diam so xpe la aku online lagi..huhuhu
macam2 bnda aku buat hari ni semata2 nk hilangkan rasa bosan menunggu..
pagi2 buta aku bukak je mata aku terus on laptop..buat ap lagi kalo x online kata aku tggu someone kan..hahaha..
tp actually smbil tu aku buat kerja..huhu..masa aku buat kerja aku xde la online tapi setiap lima minit aku online bukak facebook sebabnye tggu someone..walaupun aku taw menantian aku ni mungkin sia2 tapi x salah aku mencuba..
hari ni semua benda aku buat lambat2..contohnya mandi lambat makan pun lambat..sebabnye aku menunggu someone..hehehe..
walaupun perut aku da berkeroncong aku still depan lappy aku..menunggu..
sambil tggu tu aku buat keje bosan dgn kerja aku tgk video lawak..bosan tgk video aku stalk org..bosan stalk org aku sambung kerja..haa begitu la kitarannya sampai kerja aku siap..bila kerja aku siap aku leka baca blog org pulak sampai solat asar hampir terlepas..masa aku tersedar aku x solat lagi..lintang-pukang aku lari..hihihi..nasib baik sempat solatt..woowooo
tapi still org yang aku tggu tu x muncul2 lagi..x pela..mungkin dia bz..

ok masa aku dok syok online ptg tadi sheril datang melepak bilik aku jap..habis bergosipp bagai dia pun nak bla la kan..masa dia bukak pintu blik aku..tetibe je dia masuk balik dengan muka yang cemas..then aku tnya la kenapa rupa2 musuh kami ada kat luar..hahaha..eh2 jgn salah fhm musuh kami bukan manusia musuh kami adalah monyet..hihi..aku kononnye nk tunjuk hero la kan so aku pun g la menjenguk keluar pintu..sekali aku nampak dua ekor beruk besar..aku rasa kali ni stock bapak monyet kott huhu..so aku pun keluarkan suara aku yang halus ni..hihi..aku bajet monyet tu nak lari sekali dia pandang aku then terus menuju ke arah aku daa...alamak mati la aku..huhuu..aku pun menjerit dan terus masuk kebilik sambil pintu dibiarkan terbuka..apalah aku ni kan..tapi jgn risau..sheril segera datang membantu..pangggg!!!pintu ditutup..hehehe..oleh itu kami pun terselamat daripada ancaman bapak monyet..habis menggigil kaki si sheril ni..aku plak hanya mampu tergelak jek..hihi..bila sheril da selamat balik ke bilik dia aku sambung balik penantian aku..huhuhu..tapi nampaknya penantian aku macam xde penghujung je.wawawawa..
xpe la..pape pn aku ttp akan tggu cuma jgn bagi aku bosan menunggu je sbb takot aku dah tak nk tggu lagi..huhuhu.. 
peace no war.. =)

No comments: