Sunday, October 17, 2010

owh tidakk!!!

salam...

owh tidak!!!nak jerit kuat2 jek rasanye kat dalam lab nih..huhuhu..mana tidaknye aku menaip non stop, NON-STOP ok dari pagi sampai tengah hari..owh x boleh bla betol..haaa tapi padan la dengan muka aku kan..sapa suruh tangguh2 kan keje..amek kan sekali da bertimbun..huhuhu..
tangan aku da nak cramp ni..adoii..
haihhh tapi nk buat camne kan da salah sendiri so tanggung la sendiri kan..
hari ini kami kena hantar 2 assignment yang belum pn kami sentuh..so dengan gigih nye kami pun berkampung la dekat dalam lab ni tup.tap.tup.tap menaip hahahaha..
yang x tahannye muka masing2 ketat jek..huhuhu..
buat kali pertamanya semua committed dengan kerja masing2..kalo x haramnye..
mana taknye asal nk buat kerja jek..bergossip x pun online and yang lagi x tahan kami memasak..weeeeweee..
terbaik la kan..
ok la aku da pnt taip dari td..gua choww dulu..bubbye.. :)





No comments: