Sunday, October 17, 2010

zaman dulu vs zaman sekarang

salam..

niat dihati sebenanye nk buat assignment tp oppss..terpergi tempat lain la plak..huhuhu..aku ni mmg asal nk wat keje je mesti pergi merayau tempat lain dulu..kalo x online msti aku layan movie..hahaha..sebab tu la kerja aku ni x siap-siap..padan muka aku kn2..

k la actually aku bukan nk membebel pasal assignment kat sini aku nk tunjuk perbezaan aku masa zaman tok kaduk dulu dengan zaman moden sekarang..hahahaha..
masa zaman sekolah dulu muka aku sangat innocent ok..tapi sekarang muka alamak....hancusss..
dulu aku dapat masuk sbp tuuu..hahaha.
masa tu first time aku berpisah dari family tercinta..tapi aku mmg excited gile la kann..memang cita-cita aku nk masuk sekolah berasrama penuh punn..
so nk dijadikan cerita..aku pun masuk la SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI JEMPOL..masa aku dapat surat tawaran ni kan aku tertanya2 kat mana sekolah ni??x penah dengar pun nama jempol sebelum ni..rupe2nye tempat dia dekat jek dengan kampung aku..dalam 45 minit gitu..hehehe..masa tu baru lah aku tahu kewujudan tempat bernama jempol,batu kikir,paloh, dan sebagainya..hahaha..sian kan aku ni..dengar cite aku ni orang negeri sembilan..haihh malu den..
aku pun g la mendaftar kan diri dekat sekolah tu pada tahun 2003 tarikh x ingt la bila..
aku ingat lagi masa aku daftar tu ramai gila kakak ni kata aku COMEL..hahahaha..perasan jap..
tapi masa tu mmg btul pn..sume pakat kerumun aku pastu cubit pipi aku..macam budak tadika plak aku rasa..hihihi..

alamak..senget la plak..huhuhu.gambr x clear sgt..hihihi

so after selesai daftar tu parents aku pun balik..sedih wooo..aku nangis kot..
petang tu ramai gila kakak ni datang kat aku nk amik aku jadi adik angkat dia..hehehe..kakak malu la saya..
so mcm2 la benda yang jadi kat aku..hahaha..masa form 1 tiap2 minggu mak aku datang antar ngan amik baju ..hahahaha..dulu mak aku sediakan stock baju sekolah untuk 2 minggu..mmg terbaik la..
hehehe..masa aku form 1 aku masuk kelas satu abu bakar..semua kawan2 aku kate aku ni sombong tapi lama2 bila diaorang suma da kawan ngan aku semua kata mereka silapp..hehehe..

ok..naik jek form 2 aku kenal dengan nurul anyza,farah and siti noor ain..kami roomate dan jadi kawan baik sampai sekarang..hehehe..sayang korangg ketat..dulu kami selalu gaduh..hahaha..lawak gila..aku selalu buat diaorg terase so aku pujuk la diaorg but then aku merajuk balik..hihihi..aku kan gedik..
diaorg mmg terbaikk la..dulu kteorg selalu ponteng semua aktiviti yang dianjurkan asrama..hahaha..penah satu masa tu warden menjerit2 marah..kami pun apa lagi lintang-pukang menyorok bawah katil..hahaha..terketar-ketar kat bawah katil..aduhh..mmg lawak gila..

hihi..niza,fara,ain..rumate tercinta... *jgn main2 dulu aku pakai tudung labuh taw..huhuhu

mmg banyak kenangan masa kat SBPIJ dulu kalo nk cite..mmg x mampu la kan..hahaha..
so after spm kami masing2 bawak haluan masing2..rindu sangat ngan diaorg..
after tu kehidupan aku pun berubah..dari asrama penuh ke asasi..hehehe..masa asasi lagi syokk..kami mmg sgt rilex..terbaik la kawan2 asasi..masa sem satu aku takot2 jek nk berkawan ngan dak2 ni..sbb nye aku ni pemalu..huhuhu..then msuk sem dua..haa..amek ko..hahaha..aku, fara, diana, nad, tiqah..semakin serasi bersama..wee..plus apan n paan skali..masa tu kami berhimpit 7 org dalam satu kete viva..hahaha..mmg terbaikk!!pastu gosipp dalam kete..hhehe..

kami suka main squash dulu..hehehe..

muka penat bermain..

kami lagi..hihihi

LWA10B terbaikkk!
video kelasss....

me boy n fara


pejam celik peja celik..habis sudah pengajian saya di asasi shah alam..then aku tercampak jauh ke bumi sintok ni..huhu..sedih sbb jauh..tapi kat sini saya jumpa kawan yang lagi terbaikk..kat sni aku ad the siblings, sheril, chena,fatin and nad..wootwoot..sayang mereka nih..mereka2 ni lah tempat aku mengadu n nak bermanja..hihihi..mmg best la..so sekarang ni mereka life saya sekarang..
the siblingsss..hehehe



weee..best  moment ever!



ahli kereta no 1!! :)
peace..

tandas pun jadi..hihihi

sheril :)

fatin,sheril,chena n mee...

semester 3..semakin matang..hehehe
fatin,sheril,me,chena,nad


dia suka buli saya.. :)

No comments: