Wednesday, October 27, 2010

singgah jap

salam...
saje2 nk singgah blog jap walaupun tahu kerja menimbun-nimbun macam apa ntah..
final dah semakin hampir tapi assignment pulak x habis2..
adoiii..macam macam la..pastu time2 ni jugak la ramai yang sentap menyentap antara satu sama lain..chill la kn..
kata kawan susah senang sama2 la jgn la kita nk simpan dalam hati..
haihh..poning2..
kawan kat sini ibarat ibu bapa kot..aku sangat menghargai kawan2 yang ada disekeliling aku..aku ni x mudah sangat mesra dengan orang tapi sekali aku da kenal org tu aku on jepp..hahaha..mesra gitu..
kita kat sini xde sesiapa melainkan kwn so my dear frenz jangan la korang bermasam muka..i x reti pujuk u ollss la..huhuhu..
kalo i ad wat salah i'm so soryy ok..hehehe
actually entry kali ni i x tujukan kat sapa2 pon..tapi........hehehe...
faham2 jela..
dah la pasal sentap menyentap nih i boring la..
ok jom kita bincang pasal final plak nak??
alamak!lagi x bole bla....hahaha..
wei final just around da corner je ap nk buat nih..
xpe2..bak kate roomate kesayangan aku nad cool je..
hahahaha..dia mmg cool..terbaek la kamu nad..

ok final begins on 8/11 starts with diplomacy then follow by scct which is on 12/11
after that is on 15/11 which is political theory ( owh i hates this paper actually not hate la it just i really dont understand what is been discuss by my prof)
after theory, on 22/11 i have politics of Southeast asia then followed by foreign policy which is on 24/11 
after that is international relations which is on 26/11 and lastly my paper is on 29/11 which is comparative politics..
wahahahahaha..
sebenonye aku saje je nk tulis camni yela dengar cite aku baru je pas buat 2 essay 15 muka surat setiap satu essay..so semgat nk tekan pad ni lagi..weeeweee.. ok la guys nk sambung berjuang buat assignment..
bubbyee..

No comments: