Thursday, October 14, 2010

~ rindu ~

salam...

owhhh tidakk lama sungguh saya x update blog ni..huhuhu..
busy la kat sini..xde masa langsung..!
dengar cite exam final dah dekat tapi keje still bertimbun-timbun..makk oiii poning kepala saya..
dalam kesibukan kerja nih..of course la teringat kat umah n family..adoii!!lama gila x jmpe mereka..miss my little sis sooo muchh...kalo kat rumah x payah pun nk pening2 kepala fikir pasal kerja..
lagipun kat rumah suma makanan sedap2..kat sini jgn harap la dapat mkan makanan yang sedap lagi sehat..
sbb tu la kat sini aku asyik sakit jek..
hahahaha...
bertambah-tambah kesedihan saya bila raya haji nanti x balik rumah..wawawawawawawa!!!nk balik.. xpenah kot dalam hidup saya x balik masa raya..sumpah SEDIH gila!

the only parents that i have in the world..mak abah i love you sooo much..
-XOXO-

si kecik yang suka cari pasal dengan saya..gedik sgt ok!
tapi saya sayanggg dia ketat2

owhh tidakk!!!kerinduan sudah membuak-buak nih..nak BALIK!saya rindu dengan masakan mak yang sangat sedap sehingga menjilat jari..hehehe..rindu jugak nak rebut2 remote astro dengan abah..hihihi..kalo nak tahu ni mmg aku suka wat..rebut remote dengan abah..x sah kalo kteorg x rebut remote tu..tapi of course la aku terpaksa mengalah..hehehe..kadang2 tu sampai merajuk la aku dengan abah..(eh da tertukar aku la plak)

rindu jugak nak sakat adik2 aku..aku mmg suka sakat diaorang sampai nangis tuu..hahaha..tapi niat aku tu saja je nak main2..dulu adik aku kata aku ni garang tapi sekarang diaorang kata aku da jadi baik sikit la..hahaha bangga aku!
tapi kat sintok ni xde siapa aku nk sakat..aku yang kena ada la..huhuhu..
pokoknye aku nak balik umah...kan senang kalo rumah aku tu tepi kolej ni jek..tapi xnk la sebab sini hutan sgt..hahaha..
xpela aisyah oiii sabar je la..
sesungguhnya sesuatu kejayaan itu memerlukan sedikit pegorbanan..
semoga saya berjaya disini!




No comments: