Wednesday, November 3, 2010

exam oh exam

salam..
seperti yang kita sedia maklum sekarang ni minggu exam..tapi banyak sungguh dugaan yang terpaksa ditempuh

mula2 hujan yang x berhenti menyebabkn banjir..huhu..
bila hujan cuaca jadi redup je pastu sejuk je..so student terpaksa la bertahan sebabnye time hujan ni sebab oo tido..hehehe..
ok then banjir pulak..bila banjir bekalan makanan terputus..wawawawa....dekat kaci banyak jugak kedai x bukak so terpaksa la kami berebut nak beli makanan walhal xde pon sebenanye..hehehe..saje nk wat gempak..ok2...sebenanye aku teringin nk mkn western..abg western tu da lama x bukak..mungkin rumah dia banjir kot..huhuhu..saba ea bang..tu semua dugaan..

ok tu semua berkaitan dengan bencana alam..masalah lain pula berpunca dari manusia also can be called friends..hahahaha...kawan2 aku ni x habis2 nak sentap menyentap dengan aku..aku pun x fham la..benda nye kecik je tapi apasal la nk buat jadi besau..ea bro rileks r kita kan hidup dalam masyarakat so we need to cope with that society not that society need to cope with u.. understand?
haishhh...susah la..then bila semua kawan yang lain dah sentap ha kan susah..tinggal sorang2..taw pun lu sedih..pastu sapa yang lu cari???gua jugak kn?????
nasib baik aku ni boleh bertimbang rasa..kalo ikotkan ati...haishhhh...
kalo berkawan biar lah ikhlas..kalo ada tersentap ke biar kan je la..jangan pulak lari daripada kawan tu sebabnye bukan senang nak cari kawan yang boleh terima baik dan buruk ko..ok..!

ok habis bab kawan beralih pulak kat masalah nota..walaupun final tggal beberapa hari je lagi tapi nota aku still x lengkap..bukan nye ap..aku x sure mane satu yang patut aku jadikan rujukan..hishhh...runsing betol la..
kan senang kalo final keluar pasal movie review..sebabnye confirm tiap2 sem aku boleh dapat DL..hahahahaha
kembali ke realiti!exam adalah benda atau tools la kot yang digunakan untuk menguji tahap kefahaman pelajar tentang subjek yang telah diajar..huhuhu..bukannye pasal movie la cik kak oiiii...
ok la u guys i pon nak sambung study...masalah yang datang tu...kita abaikan jek..huhuhu..
daaa~~~



No comments: