Sunday, November 28, 2010

STUDY VS MOVIE

assalamualaikum....

sekarang ni kan musim exam..so students mstila study kan2?tapi still ada lg golongan yang buat x endah jek exam ni..ish2...ehhhh..aku pon tergolong dalam golongan ni ke??
of course la ye..kui3..xde la actually kita x boleh tension or stress sgt masa musim exam ni..badan kita ni bukan machine okayy..badan kita pon perlukan rehat yang secukupnyaa tok kembali ceria..hahahah..
aku sgt manjakan diri aku..i mean my body la kann..aku x ske kalo badan aku ni x sehat or letih and kusam jek..no energy la gituuu..owh tidak..aku sentiasa bekalkan badan aku dgn energy..
sepatutnya kita kene mencegah penyakit bukan panggil penyakit hinggap kat badan kita okayy..shoooshooo..
tapi kalo dah sakit tu nk buat mcm mana pulak kan..allah nk uji kita la tuu..
hohoho...
kita xmo la tension2 kan so kita enjoy!!hik3..but beware peoples jgn overdose plak..nanti kita yang matii..kui2..
in order for me to release my tension i decided to take a break for a while then my lovely,comei2 siblings dtg..ajak mkn kfc..at first i thought they was kidding but then we are at kfc eating our chicken drumstick..yummy..hahaha..
after that budak2 ni wawa,cha,dira,nad n sheril nk tgk movie la plak..so kami pon tgk laa movie..cite harry potter yg baru nih..for those yg mmg ikot cerita ni faham la mcm mana jalan cerita dia but yg xtaw ap2 tu mgkin blur.. 




but for me i mmg ikoti cerita dia ni mmg best la even dah taw jalan cerita dia macam mana..hihihi..coz i dh baca buku dia..tgk rajin x kte??
ish aku admire betol la dgn kecantikan emma watson tuu..she is sooo beautiful n cute..




dalam cerita ni baju2 dia semua cantik2..ske2...hihi..ka la malas dh nk cerita..korang tgk la sendiri..pnt r nk taip..

bubbye..~~

No comments: