Sunday, November 28, 2010

Promise

assalamualaikum...

wah2 berzaman sungguh saya x update blog kesayangan nih..kesian kat dia..hik3..sori la i busy la..
dengar cerita aku ni x hbis exam lg..org lain sume da bole bersuka ria kat umah, kat kampung n kat mana2 la lagi kan tapi aku still terkandas dekat uum sintok ni merangkak-rangkak baca buka..wahahaha..

final aku lambat lgi oo nk habis..smpat la adk2 aku yg kat umah tu bercuti..kui3..jealous giler aku..ade ke patot hari tu time aku tgh khusyuk study tetibe jek telipon aku berdering...rupe2nye mak aku yang call...

mak: buat ape tu along??mk tengah berehat2 dekat tepi pantai ni..hehehe
aku:hah??tepi pantai??bestnyeee..along tgh stdy la mak...

*jwpn aku kat mak aku..padahal dlm hati aku da touching giler ngan diaorg..yela smpi ati tgglkn aku..cessss..

mak:owh study ke??bgus2 study rajin2 nant boleh la pergi bercuti cam mak ni..
aku:hurmmm..yela mak..along tgh belajar la ni..mak!!!!nanti along balik boleh g pantai x??

*wink2..sambil buat nada manja..hik3..muka plak comel2 gitu..wah3..

mak:boleh aje tapi dengan syarat la kene perform exam ni..
aku:okeyh mak..i'll try........................

*huk3 terbatuk2 aku janji ngan mak aku..yela denga cite semua subjek aku stdy kast2 minit..mintak2 la result aku ok skit dari fail..hahahaha

mak:ok lah along mk nk sambung rehat nih..bye2 along good luck exam..do ur best ok.
aku:ok mak..tenkiu2..hehehehe bubbye.. 

so bila dah janji dengan mak nk buat betol2 aku pn kne la usaha lbey skit...k la..nk sambung stdy comparative politics..doa saya tok paper ni semoga saya pass tu jek..x nk komen banyak2..
nk offline sampai hbis exam..
bubbye.......... 

No comments: