Sunday, August 14, 2011

Addicted !

Assalamualaikum..

lama aku x jenguk blog ni..maklum la sepanjang bulan puasa ni aku busy manjanggg..macam2 perkara yang nk diuruskan..actually xde lah bnyk sgt..hahaha..
sebenarnya aku bukan la buat ap sangat..aku banyak gilaa tengok drama korea..aku x taw kenapa tapi cuti ni aku jadi addicted dengan cerita korea..latest aku baru habis tengok cerite City Hunter..hahaha..
Lee Min Ho yang berlakon..aww aww aww sangat maco ok..
meh sini aku list kan drama2 korea yang aku dah khatam sepanjang cuti ni..

 1. You're Beautiful


 2. Playful Kiss


 3. Dream High


 4. My Princess


 5.Princess Hour


 6.Take Care Of That Young Lady


 7.Sungkyunkwan Scandal


 8.Lie To Me


 9.City Hunter

haaaa..amekk kau sekali 9 drama aku bantaii..hoho aku pon x sangka bnyk cmni..bila dah list kan baru aku sedar rupa-rupanya 9 drama dah aku nk khatam..bahahaha..
oleh sebab terlalu banyak sangat tengok cite korea..aku pon boleh la paham sikit2 bahasa diaorg..hahaha..
plus tiap2 hari aku naik bus jumpa org korea..jadi aku rasa excited maa..bila dengar diaorg borak aku menelinga..ehh tapi jangan salah paham eaa..aku menelinga tu sebab nk uji kepahaman aku pasal bahasa diaorg..hahaha..dan terbukti aku boleh paham sikit2 ap yang diaorg cakap..suke2
ok sekarang dua hari cuti x payah tengok cite korea..
hahahahaha..

ok then bubbye ! selamat beribadah :)

No comments: