Sunday, August 28, 2011

Lambakan Manusia

Assalamualaikum..

Tanpa kita sedar bulan Ramadhan dah nk habis da..x sangka cepat sungguh masa berlalu..tapi alhamdullilah puasa kali ni aku dapat berpuasa penuh di rumah selepas 8 tahun aku berpuasa di perantauan..cehh..hahahah
okaylah..bila ramadhan habis maka syawal pulak datang..
so macam2 persediaan yang dibuat untuk menghadapi ramadhan..ada buat kuih lah jahit baju la and macam2 lah lagi..tapi benda yang wajib adalah bershopping raya..fuhh ni yang dahsyat ni..time2 raya ni lah berlaku nya lambakan manusia yang xtaw mcm mana aku nk describe dekat KL Sogo..bertolak-tolakan..dahsyat2..
aku sendiri takot tengok org berkerumun dekat situ..hoho.. sampai kan ambulance datang tuuu..

aku bajet dah nk dekat raya ni xde la org sangat yela semua pakat dah balik kg tapi jangkaan aku meleset sama sekali..hoho..tapi yang penting aku dapat ap yang aku nak..weeewee :)
terima kasih abah and emak :)

korang nampak barang ap yang dijual kat bawah?

 me and angah :)

 pantang nmpak cermin..

 penat taw tggu turn masuk fitting room (-__-)

 kakak yang baik..hoho

 penat sangat..sampai terduduk kami..


 alololo..sianyee dia..penat eh

 love you always angah



okaylah itu aje..selamat berhari raya kalian :)

No comments: