Sunday, August 14, 2011

New Look

Assalamualaikum..

Hola people..hari ni blog sudah bertukar wajah..hopefully anda2 semua suke :) ni je yang aku mampu..kah3 
Actually aku just nk tukar header jek but then bila aku dah tukar header blog aku ni terus berserabut..
geram la plak kann..aku pon x taw cmne nk adjust lagi so aku ubah semua..tapiiii aku sayang background yang lama..huhuhu..
tapi x pelah smpai bila kita nk stick dengan yang satu tu je kan..sometimes kita kene ubah lah sikit biar x boringgg.. 

eh ! korang penah kene kejar dengan anjing liar?? aku x penah.. wahahaha..
tapi2 dekat area rumah aku ada beberapa anjing liar  yang gemar lepak2 dekat depan pintu pagar aku..
mula2 sekor lepas tu makin bertambah plak bilangan dia..aihh anjing pon reti bawak geng bila lepak2..
mungkin x syok kot lepak sorang2..tapi agak2 lah doggy sekalian jgn lah jadikan rumah teman sebagai tempat lepak hangpaa semua..
penat mak cik nk menyamaknyee..
nasib korang x 'tuttt'..depan pintu pagar aku..kalo x memang aku panggang korang..kah3
tapi ni lah masalahnye..haishhh..

so what to do..mari lah kita call SPCA-Society For the Prevention of Cruelty to Animals..hihi



No comments: