Sunday, July 31, 2011

Hello Ramadhan

Assalamualaikum..

Selamat menyambut bulan ramadhan korang2 semua..hihi masih x terlambat lagi kan untuk aku wish??
hari ni hari pertama berpuasa so pagi2 lagi my mom dah bangun siapkan sahur untuk kami semua..semangat !
ini jugak lah kali pertamanya aku dapat berpuasa penuh di rumah setelah sekian lama merantau..cehhh..bajet macam ko duduk oversea sana jek..padahal ko duduk sintok jek..hahaha..

aku semestinya excited sebab dapat berpuasa dirumah dan berbuka bersama keluarga tapii aku rindu dekat siblingsss aku..rindu nk puasa dengan merekaa..berbuka..lepas tu pergi bazaar sama2.owhh rinduuuu :)
rinduu jugak nk kejut Nadia bangun sahur sekali gus bangun subuh..hihi *padahal Nadia yang selalu kejut aku..wahahaha 
anywayy aku harap siblinggsss aku dapat berpuasa penuh ea..jangan ponteng2
okayy lah disebabkan seminggu sebelum puasa hari tu aku berada dirumah so bnyk masa aku, aku habiskan dengan makan makanan yang enak2 belaka..hahaha..
mula2 aku dengan kakak2 dekat opis ni g mkn besar dekat MFM @ Manhattan Fish Market..hihi maklum la gaji baru masuk..wink3

 starter..kih3

 percaya atau tidakk this is my all time favorite

 time ni sumpah aku kenyangg gila..wahahaha
 yeahh saya seronok spend time dengan mereka :)

lepas tu tiap2 pagi aku breakfast dekat luar..maklum la lepas ni ko dah x boleh breakfast bulan puasa la katanya kang x pasal2 ko kene tangkap ngan jakim..huhu

 starter sebelum jamah roti BOOM hahahaha..
 my all time favorite..tehh tarikk kurangg maniss 

kitaorg g mamak lah g breakfast dekat McDonald la pastu ada satu hari ni kak Oshyn kat opis aku ni masak kan breakfast utk aku..hihi..best gilerr..

 yummyyy !!

 muka ceria di pagi harii..hahaha


tentiuu kak oshyn temankan..teehee
 
lunch time pulakk aku mkn biasa2 je tapi hari jumaat hari tu my aunt belanje makan nasi arab..hehehe..sedapppp..kenyangg aku..aku terus jatuh cinta dgn Baklava dia..sedapp gila..
lepas tu hari sabtu aku balik kg belah bapak aku..fuhhh nenek aku punya rendang memang terbaikkk..
kih3 kan aku dah ckp aku mkn sedap before bulan ramadhan datang..weeeeweee..

p/s :mesti korangg pelik kan apasal lah semua ni gmbar aku sorangg padahal makanan nyee banyak..hiihii..sori lah diatas permintaan Kak Oshyn and Kak Jane yang xnk muka mereka dipublish kan so aku terpaksa lah tayangg muka aku sorang..wahahahaha..

satu gmbar ni jek yang dibenarkan..huhu
so guys ni lah Kak Oshyn merangkap photographer 
of the day..hihi..

 
so thank you so much to Kak Oshyn and Kak Jane yang selama ni melayan karenah aku..hahaha
diaorg memang best..and semestinyaa aku akan rinduu dekat diaorgg nant..
tentiuu kakak2 sekalian.hihi..love you both :)

okaylah selamat berpuasa kalian :)

No comments: