Tuesday, June 14, 2011

Jangan Lepaskan Peluang Keemasan

Assalamualaikum..

ha sebelum ni aku bising2 kan xde keje nk buat lahh ap lah kan amik kauu sekali aku dapat offer wat practical kat Offshore Works kauu..
ha..tersedak aku masa dapat offer tu..
mesti korang pelik kan..aku ni x abis study pon pastu pihak universiti xde suruh pon aku wat practical but then ni aku sendiri memadai wat..hoho..
peluang macam ni jarang dapat oo..sekali dapat x leh lepas ma..kene grab and do ur best..
uishh berdebar aku ni tuhan je taw masa first day melangkah masuk office dia..
segala urat saraf aku ni mcm x berfungsi..kaku je..
yelah aku x kenal mana2 staf pon lepas tu aku je pulak tu budak praktikal kat department tu..mana x bedebarr aku...
anyway aku practical kat legal and corporate department or LCD..ni bukan tv LCD dik..ni bahagian serius punya ma dalam certain organization..
fulamak weyh bos aku lawyer lahh..hahahaha..
ha budak2 law ni praktikal kat court kan bersama lawyer2 and hakim2 kan..aku pon praktikal ngan lawyer..nasib dia x garang..hoho..kalo x mau aku tarik diri..
tapi aku sangat2 bersyukur sebabnye aku dapat peluang bekerja dengan orang2 yang profesional giteww..
aku berharap semuanya akan baik2 saja..aku sangat2 berharap yang aku dapat melakukan yang terbaik..

so tu je lah dulu wat masa ni..saya nk rest dulu ye..bubbye !

No comments: