Thursday, June 9, 2011

Instant Holidayy

assalamualaikum..

wah2 syok sungguh aku duduk rumah goyang kaki..sungguh heaven ! tapi bila lama sgt aku duk umah sudah mula lah terbit perasaan bosan..huhu..mana x nye hari2 ulang perkara yang sama...niat kat hati mula2 nk keje..tapi...x jadi lah pulak..hoho..
aku duduk rumah smbil membuli adik2 aku..wahahaha...
so disebabkan sekarang ni sekolah pon tgh cuti so semua org ada kat rumah except angah..
abah plak cuti coz x berapa sihat...
nk dijadikan cerita..pagi rabu hari tu abah ajak kitaorg g pantai..hoho
aku pelik sebab ada ke pantai kat KL nih..pantai terdekat yang ley mandi-manda kalo x silap aku la kan kat PD..so i'm kind of confused..sebabnye abah x berapa sihat nk drive jaoh2 so napa nk ajak mandi pantai pulak kan??
malas nak fikir banyak aku pon terus bersiap..adik2 aku yang lain pon siap2 gak..
rupa2nya abah nk g pantai morib..huhu..punya lah kitaorg beriya bawak baju mandi bagai tapi finally x mandi pon..
cehhh..kalo aku taw baik aku smbung tido..kahkahkah..tapi elok jugak g pantai ni sebenarnyaa..
yelaaa..dapat hirup udara segar..pantai morib dah cantik sekarang..even ni first time aku pergi lah kan..hoho
tapi pantai dia sgt bersih..well xde lah 'sangat' bersih tapi bolehh bla jugak lahhh..
dapat aku tengok laut yang terbentang luasss..very nice maaa...

 nisrina naughty girl 


 adik laki aku yangg sorangg nih..



 bergambar sebelum diserang monyet.. huhu

pantai morib =)

after that kitaorg g Gold Coast Morib..hahaha..ni bukan yangg kat oversea tu taw..ni malaysia maliii..
actually their beach is only for their customer but we all kasi redahh jek..hoho..lagi pon tempat dia still x siap sepenuhnya lagi..

haha..x sia2 kitaorg redah tempat tu..sebabnyee pantai dia sangat bersih damai indah dan tenang..best sgt lepak kat situ..here some picture..

see ada gazebo yangg veryy da classic..


apa yang nisrina cuba lakukan??

lepas tu mak and abah belanja makan satayy kajangg hj samuri  =)
even benda ni x rancang..but still we have a good time together..
p/s: angah sorry coz u cannot join us but dun worry next time kita pergi lagi ea..hihi
love you <3

okayy then bubbye !

2 comments:

i.am.lukman said...

pegi holiday x ajak aku. haha

aisyah zakirah said...

hahahaha...alamakkk !!! lupa lahh nk ajak kauu :P