Thursday, June 16, 2011

day 3

assalamualaikum...

yo! wassup..hari ni sumpah seluruh urat badan aku sakit giler2..adoii ni baru praktikal 3 hari tapi aku rasa mcm kerja buruh kasar lah pulak..yela mana x nye balik rumah je tadi badan aku sakit2..
uishh mmg penat gile..actually kerja yang aku buat xde la smpai tahap kerja2 buruh kasar..hoho..nama pun kerja kat office..so rilek lah sikit kerja nyaa..yang penat tu sebab aku bnyk travel by foot kat area2 klcc tuh..adoii...kalo pakai flat tuh boleh lah di maafkan lagi tapi ni x aku pakai wedges tu..nasib bukan heels..
bukan setakat tu je..aku kene plak berdiri kat dalam train..adoii runsing lah aku..aku bukan nye biasa sgt pakai kasut yang tggi2 ni..
last2 semalam disebabkan dah x tahan sgt pakai wedges tu parents aku terus beli kan aku flat..hoho
so hari ni aku mampu berjalan dengan selesanya..hahahaha

hari ni banyak benda gak lah aku belajo..x sia2 aku belaja pasai contract law bagai..and x sia2 rumate aku Nadia terangkan pasal subject dia kat aku..even x bnyak tapi sgt membantu..hahaha..
well aku still blur2 lagi tapi aku dah dapat gambaran sikit lah..
even kerja aku senang je tapi still aku kene go through all the documents..
poning den..nasib baik staff dia sgt baik and ramah..haha
so nant2 lah aku upload gmbar tempat kerja aku..hihi..
buat masa ni aku nk rest dulu..bubbye !

No comments: