Wednesday, January 25, 2012

First Step

Assalamualaikum..

hola ! semalam kan saya ada beritahu yangg saya nk masuk kelas memasak kan2 ? tapi malangnyaa my mom forget to ask her friend about the class..sobs sobs sobs..
tapi x pe la..so tadi tetibe mood rajin aku sampai so aku ke dapur and nk buat nasi goreng for dinner..
habis kecoh satu rumah oii bila aku pegang pisau potong bawang..
my lil bro siap kata "aik along rajin sgt ni nk praktis tok kawin ke?
...

see sampai macam tu sekali aku kene usik dengan my lil bro.. actually aku rajin bukan sebab nk kawin ke hape tapi rasa macam perempuan x kan lengkap if she do not know how to cook...

 and nasib my dad dekat atas tengok tv ..hihi kalo x abis la aku kene usik dengan both of them..
so dengan semangatnyee aku masak nasi goreng tadi bila siap jek nasi goreng aku kene serbu dengan my mom and my sister even mereka kata mereka dah kenyang before that..
so x sempat nk capai camera snap a picture..hihi
tapi alhamdullilah i got a very good response from my family except the fact that my fried rice kurang garam..hik3..
xpe my dad kata first try..so keep it up Aisyah ! yeayy!

hopefully sebulan aku duduk dekat rumah ni aku berjaya masak bnyk jenis masakan..
kita mulakan dari yang simple2 seperti nasi goreng, kari ikan, masak lemak cili api, owh lupa sup ayam..
dan nnt baru belajar yangg lain2 tuh..hihi
okaylahh semoga anda2 semua berjaya mengisi masa terluang anda dengan berfaedah..hihi
don't waste your time guys because you will regret it ! just like old me =)
but now i have change !

jom kita layan lagu Jessie J nih ! 


see ya ~~

No comments: