Thursday, January 26, 2012

CAKES

assalamualaikum..

korangg suka makan cake x? mesti semua suka makan cake kan?? cake boleh dikatakan makanan yangg sangat sesuai untuk meraikan sesuatu or somebody or some events..bagi aku cake ni melambangkan kegembiraan..yela with one cake we can share it with many people and makes everybody happy..
caring is sharing kannn..

so beberapa hari ni aku selalu lah menonton channel travel and living dekat astro tu..
ada satu rancangan yang menarik minat aku..nama rancangan tu ialah cake boss..if you guys perasan la..
sumpah best tengok how they decorate the cake and make everybody satisfied with that cake and seriously these people are really creative. 
ko cakap jek ko nak cake yangg macam mana..semua diaorg boleh buat..
kalo setakat birthday cake dengan weeding cake tu memang celah gigi diaorg je lah..hahaha
besides korang boleh discuss ur idea with them..if u want a theme cake u can just ask from them..
memang terbaikk..dah la cantik aku rasa macam sayang je nak makan..hihi
ada tu diaorg buat cake bentuk kereta bomba, cake bentuk kapal NASA, cake yang bertema kan fashion and macam2..
ada tu siap keluar api, asap bagaii..plus siap terbang lagi tu cake yang mereka buat..hebat bukan ? kau mampu ?



 ni la team diaorg yg tengah tu la cake boss nyee..






creative kan?? semua gambar ni aku amik dari en google =)

okaylahh hopefully satu hari nnt aku pon mmpu buat cake mcm tu..hoho bye3..

No comments: