Tuesday, January 24, 2012

Cooking Class or Books ?

Assalamualaikum..

setelah aku bertungkus-lumus dalam final exam hari tu finally aku dapat pon rehat..haha..sekarang ni dah ada dekat rumah da..bila final haritu abis means that aku pon dah tamat semester 5..waaa..kejap je..x lama lagi aku akan menjalani praktikal selama 4 bulan..then grad ! rasa macam baru semalam jek aku jejak kan kaki ke UUM tu  * okayy yangg ni tipu..haha
well actually mmg terasa sangat cepat masa berlalu..macam2 kenangan yangg ada waktu aku dekat UUM ni.tapi yang tu nnt2 lah cerita sebabnye x cukup masa karangg..

so sekarang ni I tengah cuti yeayy!! tapi dalam kegembiraan tu ada jugak terasa bosan yela semua adik2 aku sekolah, parents aku pulak keje..tinggal lah aku dengan bibik jek dirumah..
owhh mmg bosan..
then i've decided that i want to go to cooking class..hihi..lagipon abah cakap abah nk sponsor ! well aku akui aku ni mmg zero habis ar pasal masak2 ni..kalo setakat masak nasi aku mmg xde hal tapi tangg nk masak lauk pauk ni yangg aku lemah..
bukannye aku xtaw langsung tapi pengetahuan aku ni sikit sgt..wahahaha..
so my dad bagi peluang sampai besok jek tok aku cari kelas masak yangg aku nk join..hihi lepas jek besok dia xnk sponsor dah..
actually ni one of my planning..kalo aku x jadi g kelas masak aku dah get ready plan B beb ! hahaha
plan B aku : membaca buku ilmiah untuk tinggatkan lagi ilmu..buahahahaha..macam poyo jek.. ahh lantakk.. yang penting aku x bosan :P

tapi2 sekarang ni aku dok tengok cerita Korea..hihi..alamakk beb hobi yangg ni memang x boleh nak buang ahh..taw x aku addicted ! hahaha..
harap2 lah mak dapat carikan aku kelas masak so x payah la aku baca buku ilmiah..hik3 =)


okayy lahh..nk out dulu..tapi sebelum tu jom layan lagu nih ....
* lagu kegemaran kami sewaktu final exam haritu

No comments: