Monday, February 21, 2011

MY HERO

Assalamualaikum...

Hola everybody....korang ada superhero x??maksud aku bukan superhero yang ada kuasa tuu macam superman or spiderman tapi just manusia biasa tapi mampu buat korang rasa selamat??aku ada hero aku sendiri..dia mmg manusia biasa tapi xde siapa boleh buat aku rasa selamat macam mana dia buat..aku sayanggggg sangat kat dia..dialah MY ABAH..hiihiii..

actually aku baru lepas tengok cerita taken and i was very touched with that movie seriously u guys kene tgk..maybe korang dah tengok tapi kene jugak tengok lagii..dia menceritakan tentang pengorbanan seorang bapa..macam mana seorang bapa berusaha untuk menyelamatkan anaknya daripada penjahat2 yang sangat durjana..bapa dia x perlukan bantuan orang lain untuk cari anak dia..

and finally bapa dia berjaya jumpa anak dia so anak dia selamat daripada dijadikan seorang pelacur..
ni semua sebab bapa dia x pernah putus asa..even orang lain dah berputus asa..


macam tu jugak la my father..dia x pernah putus asa dalam menyempurnakan semua kehendak anak2 dia especially me..aku mengaku aku mmg manja dengan abah..abah x pernah kecewakan aku...abah x pernah merungut dengan perangai anak2 dia terutamanya dengan aku..abah sentiasa ada kat sisi aku x kiralah waktu aku mengecapi kejayaan or kegagalan..abah x pernah putus asa menasihati aku..abah x pernah putus asa mengharapkan kejayaan anak2 dia..abah sentiasa ada untuk menyelesaikan masalah kami adik beradik..abah selalu cakap macam ni ' JANGAN RISAU ABAHKAN ADA' ...

memang besar pengorbanan abah..sebab tu along sayangg sangat kat abah..heeheee..

so korang hargai lah ibu bapa kita selagi mereka masih ada..mereka xde penggantinya..

have a nice dayy..bye!

No comments: