Sunday, February 20, 2011

Blue && Green

Assalamualaikum...


Setelah sekian lama membiarkan blog ni kosong tanpa cerita baru so kali ni aku try la nk ceriakan balik blog ini..
Baru2 ni aku busy sangat2 dengan pelbagai aktiviti sebagai seorang pelajar..
tapi ni aku free sikit..tu yang update blog ni..lagi pon aku ada benda yang nk diceritakan..
Hari tu kitaorg g ambil gambar dekat dalam taman..hihi..
selama 2 tahun aku duduk UUM ni baru aku taw dekat tepi dewan MAS tu ada taman kecik yang sangat cantekkk..sumpah aku ngan sheril terpegun tengok taman tuu...

Aktiviti kali ini melibatkan 3 orang iaitu Sheril, teman kemana jua, Syau, orang yang mengambil gambar kami and Aku sendiri..heeeheee...actually petang tu aku ingt nk teman si sheril jek alih2 aku pon join sekali..

Mari kita lihat hasilnyaa......


 leka bermain


 masa baru2 sampai


okayy..ready2..hiihii


kesayangannnnn.... 


muka excited depan camera














 candid





 candid juga


 ni pon sama, candid


 tukar tempat pulak


 kepanasan...


 love greennnn..





 say cakk!

















excited main pasir!





Okayy ni la hasilnyaa...boleh jugak singgah blog Sheril and mr Syau..
Have A Nice Day People.. :)

1 comment:

Tieyh said...

tomamnyew..bdk2 kecik nie..=)