Friday, October 28, 2011

................ !

Assalamualaikum..

at first aku semangat gila nk update blog tapi disebabkan sesuatu terus xde semangat dah..
my blog is about myself, my story ! sebenarnya ada banyak benda yang aku nk tulis, nk persoal kan, nk cerita tapi semua tu terbatas..aku selalu takot benda yang aku tulis ni akan menyakitkan hati orang or aku bakal kene marah or aku akan di benci..
aku rasa mcm nk private kan je blog ni biar xde org nk baca..
dah semua benda menjadi isu susah ah aku nk menulis cmni..
haishhhh..
masalah betol lah..


Krisis Diri Sendiri !
benci betol lah perasaan ni........

4 comments:

Abdul Muiz said...

dlm blog ad benda ko leh cite dan ad benda ko xperlu cite...
jgn terlalu terdedah sgt...
nnti kontroversi plak mcm artis...
hahaha

aisyah zakirah said...

hahahha..aku setuju dengan kauu..bila aku pikir2 balik not everything can be shared :)heehee thanks for da advised :)

Anonymous said...

ade budak maki ko ke??..:)

aisyah zakirah said...

ada lahhhh ..hahahaha :P