Monday, October 24, 2011

Berpicnic di Hutan Konkrit !

Assalamualaikum...

ohhh noo !!!! post yang aku dah karang baik punya hilangg disebabkan masalah teknikal !
oh mann ! so aku dah malas nk karang balik.
aku just nk cerita aku pergi ber 'picnic ' dekat Taman KLCC..and it was superb !
hurmm..tension aku..tadi aku da draft post baikk punyaa..sekali hilangg pulak.. adoiyai malas tol lah aku nk karang balik. demnn..

ok ni menu kami hari ni :

1. Nasi Lemak - prepare by bibik
2. Apple Pie - Prepare by Lydia ( kawan Syahirah )
4. Nugget - Prepare by Hajira ( also kawan Syahirah )
5. Apple & Orange Juice, Junk Foods & Cakes - Beli dekat Cold Storage jek.. teehee

tu je lah menu yang mampu disediakan sebabnya plan last minute..woohoo

so before kitaorg berpicnic, aku ngan Angah and Fizah g layan movie The Thing dulu..
owh sumpah movie ni mencemaskan gila ! x duduk diam oii aku kat dalam tu..
tapi kalo u guys nk taw movie dia pasal apa ha pi lah tengok sendiri..maleh den nk cito..kah3

after movie baru lah kitaorg start picnic.. so here are some picture.. enjoy !


 muka excited !


ni lah ahli2 yang terlibat..sikit jek.. x ramai pon. hihihi


masing2 kelaparan heehee.. kecuali aku sebab aku
dah ngap hotdog dulu..wahahaha


masing2 bajet candid..hohoho =P


tapi yang ni muka angah betol2 candid (-__-)


 sharing is caring and i like that =)


 yang tengah tu my sister Syahirah and dats all are her friends
Lydia and Hajira =)


ini lah gazebo kami..penat tu nk berebut dengan org lain..
thanks tu Angah yang penat berlari ..heehee


 angin sepoi2 bahasa je tadi..memang best !


okay ni lah org kuat menjayakan event hari ni =P

lepas makan semua kemas barang cepat2 sebabnye hari nk hujan..nasib sempat sampai rumah sebelum hujan
kalo x lencun lah kami huhuhu..

okayy lepas ni dah x boleh keluar lagi sebab duit dah habis ! ok bye !


No comments: