Friday, February 17, 2012

Not Interested !

Assalamualaikum..

few days before my last semester starts. well i'm not really excited to start this last semester and i don't know why...
seriously xde mood langsung nak balik sintok tu..tapi aku x sangka aku da nk abis belajar da..
rasa macam semalam je baru daftar * okayy ni tipuu..
banyak kenangan aku yang ada dekat uum ni..ada yang best ada jugak yang x best and ada jugak yang so2 jek..tapi sepanjang tempoh 3 tahun ni memang banyak perkara yang berlaku..
every semester i have my own target. i cannot tell you what is my target for this semester because basically i don't tell people about this..so just keep it as my little secret oraite ?
 even it just few days left, i still don't have my ticket back to sintok ! hahaha
see i told ya i'm not in that mood. nasib ko lah jangg kalo tiket bas abis nnt..hoho
tapi aku x pernah risau pasal tiket pon..benda yang merunsingkan aku ialah my hostel man !
aku kene apung lagi as expected ! so kali ni aku terima dengan hati yang terbuka sebab bagi aku tiada gunanya aku nk merungut2 coz benda tu tidak akan berubah sekelip mata je.
yes i admit it that i'm sad but what can i do~~
da la aku malas nak fikir pasal UUM !
benda yang buat aku berkeinginan nk balik pon sebab aku ada Grand Dinner nnt..kalo x memang aku extend cuti ni lagi seminggu..hahaha..

okayy lah i'm gonna stop right here ! bye peeps =)
oh jom layan lagu Adele ni :


hope you guys enjoy it .. daa ~~~

No comments: