Friday, September 23, 2011

Bersabar !

Assalamualaikum..

sejak2 aku mulakan semester baru ni aku dah jarang online update blog apatah lagi..mana x nye sepanjang aku menjejak kan kaki kat uum ni hidup aku sungguh kucar-kacir..ohh x cool sungguh !

hidup aku mula jadi kucar kacir bila aku kena apung ! aku ingt aku nk habiskan sisa2 aku dekat uum ni dengan hati yang tenang..tapi...lain pulak jadi nyee..membara je aku..
dah dua tahun aku menetap dekat kaci tetiba masuk tahun last aku dibuang ke dewan penginapan lain..huhuhu.. sedih!
tapi aku redha je laa..nk buat cmne..aku bukan nye ada kuasa nk ubah balik keputusan yang dah dibuat..aku chill lagi sebab aku ada kawan yang sangat memahami situasi aku..keh3..

ok bila settle sikit pasal bilik nih timbul pulak masalah baru.. maklum la bila cuti dah terlalu lama sangat macam2 boleh jadi kan..ni stor tempat aku simpan barang sumpah mengejutkan aku..mana x nye..bleh pulak jadi tempat kucing beranak..nasib aku x simpan barang aku kat dalam stor but still barang aku kene tempiasnyee..abis sume baju2 aku berbau..
so aku ngan Sheril amik keputusan tok antar semua baju kami ke dobi plus segala bantal and teddy bear jugak..hahahaha. settle masalah !
sekarang ni baru normal sikit hidup aku kat uum :)

apa2 pon semoga semester baru ni lebih baik dari yang sebelum2 nyaaa...


smileeeee ~


bye~~~

No comments: