Monday, May 2, 2011

Quick Update !

assaamualaikum..

arghhh..apasal lahh banyak sangat movie yang best2 kat astro time2 aku dah nk exam nih??runsing aku..
ehh lupa lak nk bagi taw yang aku sekarang dah berada dekat rumah..

dah seminggu kot aku kat rumah nih..hahaha seronok gila sampai aku lupa kepada laman sosial FB yang dulu menjadi teman setia aku..hoho..

semalam aku balik kg..kampung aku kat rembau so kene melalui seremban dulu but i don't know if there is any other options..tapi yang penting aku g seremban lahh semalam..

perghhh seremban sekarang dah bertambah maju lahh..keh3..banyak gila perubahan yang berlaku..
maklumlahh lama sungguh aku meninggal kan seremban..rinduuu seyhh..

okayy lah nak dijadikan cerita bila study week berada di rumah bukan study week nama nya kerana banyak aktiviti lain yang dibuat apabila i'm home..

and plus dalam masa beberapa jam je lagi partner kesayangann aku nk baik dah..hah..makin syok lah aku kat umah nih..

anywayy aku x start study apa2 lagi !!
so..need to do something bout it ! apasal lah lambat sgt uum ni wat fina??u lain dah habis dah..
kalo x mesti sekarang aku pon tengah bersenang-lenang mcm angah..hoho :P


k lah nk cuba g study dulu ! bye !

No comments: