Tuesday, April 5, 2011

I'm Really2 Sorry

assalamualaikum...

ni kami nk cite sikit kejadian yang x berapa best yang melanda kat diri aku beberapa hari yang lepas....hahahaha...
betol lah kata pepatah melayu.. terlajak perahu boleh di undur terlajak kata buruk padahnya..hihi
pepatah ni memang kene la kat batang idung aku sendiri..

pagi tu aku kelas IO or international organization then terus ada kelas MPE- Malaysian Political Economy... tapi disebabkan perut kiteorg lapo sgt so kiteorg makan jap..
masuk2 jek kelas MPE lecturer sudah masukk...nasib baekk la lecturer ni baik and sporting so ok lagi kan..
lepas tu lecturer ni tengah bincang pasal final exam question so everybody bg full attention la kan..kiteorg ni lagi la dah la duduk kat barisan depan sekali so memang dengar betol2 la kan...

tengah lah si lecturer tu khusyuk bagi lecture tetibe si sheril usik aku..pastu seperti biasa aku akan balas cmni 'boringgggg' alah sebut perkataan boring dengan nada yang annoying..huhu..like this boooringgg...
nk dijadikan cerita aku x sedar yang suara aku tu kuat..lecturer aku tu pulak dengar..dia pandang aku pastu dia stop bagi lecture for a second..maybe dia terkedu kot ada jugak student yang cakap cmtu..hoho..
ampun encik saya bukan tujukan kat encik saya tengah bergurau2 dengan rakan saya..
lepas beberapa saat tu dia sambung balik lecture dia..aku yang dari tadi dah gelisah macam cacing kepanasan ni berani tunduk jek..hoho..terus fokus kat apa yang lecturer tu habaq..sumpah aku dah takot nak guna ayat tu lagi..hoho..sekali lagi encik saya mintak maap..saya x sengaja and saya x tujukan kat encik..and saya x bermaksud yang lecture encik boring :)

haishhh apa la aku ni..tapi sumpah time tu tuhan je taw betapa aku rasa cuak plus bersalah terhadap lecturer tersebut...rasa cam nak nangis time tu jugak..hohoho..

sejak dari kejadian tuh aku akan sentiasa berhati2 kalo nk bercakap..kadang2 aku x berniat pon nk lukakan hati orang tapi tulah..haishhh..aku ni memang suka main cakap jek bila dah habis cakap baru nk fikir benda yang aku cakap tu betol ke x..so maaf la kepada sesiapa yang pernah terasa dengan aku sesungguh nya aku x berniat nk lukakan hati korangg :)
beware with your words people :)
bubbye !

No comments: